Muzikuodami vaikai lavina gebėjimą intonuoti, pajausti muzikos ritmą, emocinės raiškos būdais perteikti muzikos nuotaiką, sukoncentruoti dėmesį ir įsiminti muzikinius darinius, reaguoti į muzikos pasikeitimus.

Grojimas muzikos instrumentais – vaikus dominanti, aktyvinanti, džiuginanti muzikinė veikla, kurios metu vaikai gali būti supažindinami su vienu ar kitu instrumentu, jo veikimu, skleidžiamais garsais arba jiems pasiūloma patiems pabandyti groti, paeksperimentuoti.

Žaidžiančiam vaikui labiausiai rūpi pati veikla, o ne rezultatas, tačiau žaidimas prasideda žaidimu, o baigiasi išmintimi.

Seminaro „Muzika kiekvieno rankose“ metu dalyviai susipažino su aplinkosaugos, žiedinės ekonomikos, atliekų tvarkymo ir antrinio panaudojimo temomis, galimybės integruoti antrinį panaudojimą į ikimokyklinio amžiaus bei pradinių klasių mokinių mokymo procesą, siekiant padaryti jį maksimaliai įdomų, originalų ir naudingą.

Renginio metu buvo pristatytas ir aplinkosauginis leidinys „Muzika kiekvieno rankose“, skirtas įkvėpti mokytojus ir auklėtojus pažvelgti į atliekas kitu kampu ir atrasti jose antrines žaliavas, o ne šiukšles. Kūrybinių dirbtuvių metu dalyviai turėjo progą praktiškai susipažinti ir prisidėti prie muzikinių instrumentų iš antrinių žaliavų gamybos.

Pasisėmę teorinių ir praktinių žinių, mokytojai ne tik paįvairins mokymo proceso metodus, tačiau ir supažindins vaikus su atlernatyviomis muzikos priemonėmis, skatins saugoti gamtą ir formuos teisingą požiūrį į mus supančią aplinką.

Atsisiųsti katalogą